5/2/16

Entrevista per Núvol a Xarim Aresté



Vaig llegir una entrevista a El Periódico en què deies una cosa que em va cridar l’atenció, i això que feia dies que ja escoltava el disc. Hi deies: «La Rosada és com el darrer intent de fer algo nou amb les ruïnes de lo antic». 

Ja… Al llibre de poemes que vaig fer crec que parlo d’això tota l’estona. I jo què sé, no en tinc ni puta idea, però a la cultura d’ara sembla que Mickey Mouse és igual que Hitler i que Mozart i que Rammstein i tots tenen com els mateixos valors. És que ara ets tu qui poses els valors que vols als símbols de la Història, saps? I jo què sé, és com que Hitler pot no ser el dolent perquè ara li posem al costat un candemooor del Chiquito, i ja està. I coi…!

per llegir-la sencera: Xarim Aresté: “Necessito poder viatjar dins la cançó”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada